2016. május 20., péntek

19. One Band, One Dream, One Direction

- Hé, Kim! Figyeld már! Ez nem az a srác? - bökött a laptopom felé. - Öhm... Liam?
A névre azonnal felé kaptam a fejem. Mit keres Liam az interneten? Közelebb mentem hozzá és a válla fölött áthajoltam, hogy jobban lássam. Egy cikk volt ott és egy kép a fiúkról és Simon Cowell-ről.

Simon Cowell új fiú bandája

Elég volt a címet is elolvasnom, hogy teljesen összezavarodjak. Ezek azért tűntek el minden nap mert egy fiúbanda lett belőlük? Asszem nem értek semmi.
- Liam! Feljönnél egy picit? - kiabáltam ki az ajtón. Másodpercek múlva Liam lépett be a szobámba és ránk nézett. Mind a ketten értetlenül néztünk rá, majd a laptopomra böktem. - Jó, hogy ezt is neten keresztül kell megtudnom! - tettem csípőre a kezeimet megjátszott felháborodással. Liam csak kapkodta kettőnk között a tekintetét, majd szerintem alaposan meglepődhetett amikor megöleltem.
- És nevetek is van? - kérdezte a széken ülő lány és furán csillogó tekintettel nézett Liamre. Ismerem ezt a nézést!
- Ja, One Direction. - mondta és elengedett. Értetlenül néztünk rá, mire folytatta. - Tudjátok, One Band, One Dream, One Direction. (F)(Egy banda, egy álom, egy irány)(v) - magyarázta.
- Értem már... Vagy nem. Mindegy. És miért nem mondtad el, ahelyett hogy titkolózol amikor rákérdeztem, hogy miért lépsz le minden nap? - kérdeztem rá.
- Nem tudom. - rántotta meg a vállát. - Mehetek?
Bólintottam és amint Liam kilépett az ajtón, Rachel felé fordultam.
- Mi volt ez? - néztem rá kérdőn.
- Mi? - vonta fel a szemöldökét.
- Ugyan már! Láttam azt a nézést! Ezer közül is megismerem mit jelent! Neked tetszik Liam! - kiáltottam.
- Fogd már be! Amúgy meg nem tudom miről beszélsz! Inkább szárítsad a hupilila hajadat! - mondta zavartan.
- Sötétlila. - mondtam durcásan és szárítottam tovább.

Mikor már csontszáraz volt a hajam, grimaszolva néztem bele a tükörbe. Nemhiszem el, hogy Louis ezt tette velem... Vagyis a hajammal! Rájöttem, hogy mivel nekem szögegyenes a hajam, muszáj lesz göndörítenem rajta egy kicsit, mert így nem áll jól.
- Nyitom. - sóhajtottam, mikor csöngettek. Nem tudtam nem észre venni, hogy Rachel már vagy egy órája az új bandával kapcsolatos cikkeket olvagsatja. Nem volt nagyon sok, de azért annyi volt, amivel egész este ellehetett. Gyorsan lecsörtettem a lépcsőn és a lendülettől szinte feltéptem a bejárati ajtót.
- Hali. Jó a hajad, úgy nézel ki, mint valami Barbi baba. - próbálta visszafolytani a nevetését.
- Hát te? - néztem a váratlan vendégünkre figyelmen kívül hagyva gúnyos megjegyzését. - Liam nincs itthon. - tettem csípőre a kezem.
- Nem is hozzá jöttem. - mondta közömbösen.
- Niall sincs itt. - vontam fel a szemöldököm. Szerintem tisztában van vele, hogy nincs itt. De akkor meg mit akar?
- Hozzád jöttem. - mosolyodott el. Öö, miért is? Mióta elvesztette a fogadást nem szól hozzám, csak ha muszáj és a két kis madár is ott díszeleg a mellkasán. Persze miért is hittem, hogy a fogadás után is ugyan úgy közeledne felém? Hisz' ő Harry Styles, a nőcsábász, a szoknyavadász, aki bárkit megkaphat. Miért pont én kellenék neki?
- Hozzám? - értetlenkedtem.
- Aha, bemehetek? - kérdezte. Szélesebbre nyitottam az ajtót és végignéztem, ahogy belép a házamba.
- Figyelj, van pár dolog amit meg kell beszélnünk. Először zavar, hogy ennyire ellenségesek vagyunk egymással. Eláshatnánk a csatabárdot és barátok lehetnénk.
Zavarja? Barátok? Pont ez az amit nem akartam. Én nem tudok a barátja lenni, túlságosan is sokat érzek. De nem tudja. Gyáva vagyok, hogy elmondjam neki.
- Nem. - jött ki a számon.
- Nem? - vonta fel a szemöldökét. - Miért nem?
- Mert én nem tudok a barátod lenni. Soha. Én sokkal többet érzek ennél! - emeltem fel akaratlanul is a hangomat. Te jó ég! Most burkoltan szerelmet vallottam Harry-nek?
- Hogy, mi?
- Hahó, - jött le a megmentőm a lépcsőn. - azt hiszem kiabálást hallottam. Minden rendben?
- Persze, minden a legnagyobb rendben. - kivéve, hogy most vallottam szerelmet a srácnak aki csak barátként tekint rám.... azt hiszem - Harry épp menni készült. - mondtam és direkt kerültem a tekintetét.
- Öhm, igen azt hiszem. - mondta és közben a tekintetemet fürkészte. - Mond meg Liamnek, hogy holnap reggel jöjjön be a stúdióba. - mondta és az ajtó felé vette az irányt.
- Persze, mindenképpen. - mondtam halkan és még mindig nem néztem rá. Rachel becsukta a fiú mögött az ajtót, majd hozzám fordult.
- Ő volt az? - nézett rám izgatottan.
- Ki? Harry? - eszméltem fel.
- Nem, a római pápa! Szerinted?
- Igen, ő volt az. - basszus, nem tudok neki hazudni!
- És ha jól hallottam, most vallottál neki szerelmet igaz?
- Hát, mondhatjuk úgy is. - túrtam idegesen a hajamba.
- Oh, értem. - mondta. Jobbnak látta, ha nem beszél róla többet, amit őszintén értékelek.

Másnap reggel korán kellett mennem a stúdióba. Tegnap este Rachel hazament és én megint egyedül maradtam, mert Liam nem jött haza. Felhívtam és azt mondta, hogy Zayn-nél alszik.
A gardróbomhoz léptem és megpróbáltam olyan ruhát választani, amit illik a lila hajamhoz. Semmi normálisat nem találtam, így a választásom egy fekete cicandrágra és egy világoskék ingre esett, ami lefelé haladva fehéredik.

Felkaptam a táskámat és elindultam a stúdióba. Szerencsére csak 10 percre volt a házamtól, így hamar odaértem. A biztonsági őr - mert igen, az is van - nem akart beengedni a lila hajam miatt, mert nem ismert fel, de végül kb negyed óra bizonygatás után rájött hogy én bizony itt dolgozok és beengedett.
- Kim, végre itt vagy. - állt fel a székéből Chloé. - De mi ez a haj? Ugye tudod, hogy ma vesszük fel az első klipedet?
- Igen tudom és nagyon sajnálom, de egy barátom jó ötletnek tartotta, hogy megvicceljen és azt mondta, hogy minimum öt hónap múlva lekopik. - sóhajtottam.
- És nem jutott eszedbe, hogy esetleg visszafesd? - vonta fel a szemöldökét.
- De igen. Tegnap este felhívtam a fodrászomat és azt mondta, hogy Louis-nak sikerült olyan festéket választania, ami nem fogja meg az újat. - sóhajtottam ismét és leültem a barna bőr kanapéra.
- Hát ez bizony nagy baj. - fogta a fejét Chloé.
- Sajnálom, nem tudtam, hogy beletette a samponomba.
- Ugyan, nem a te hibád. - mosolygott. - De így is szeretnéd felvenni azt a klipet?
- Persze, hogy szeretném! Ez adja meg a kezdő lökést a karrieremben és végre ismerni fognak.
- Akkor is ismernének, ha mentél volna tehetségkutatóba, de nem szólok bele. Ez a te döntésed, ha nem akarod, akkor nem.
- Rendben és hol vesszük fel?
- A St. James parkban. A részleteket egy óra múlva a helyszínen megbeszéljük a producerrel.
- Oké.
Borzasztóan vártam a forgatást még akkor is, ha lila a hajam. Úgyis aggatni fognak rám valami hozzá illő ruhát, szóval nem kell aggódnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése