2016. április 23., szombat

18. Nehogy azt hidd, hogy ezt megúszod!

Borzasztó gyorsan eltelt ez a két hét. A menedzseremnek bejöttek a dalok és holnap vesszük fel az első videoklipemet, ami valószínűleg beindítja a karrieremet. A fiúk az utóbbi napokban nagyon furcsán viselkednek. Legalábbis Liamen ezt látom. Általában reggel elhúzza a csíkot és estig nem is látom. Dél körül járhatott az idő és Liam itthon volt. Valamit tuti titkolnak előlem, de előbb-utóbb úgyis kiderítem.
Kimentem a fürdőbe lezuhanyozni és hajat mosni. Szomorúan vettem észre, hogy a kedvenc samponom elfogyott ezért a polcon árválkodó samponomból nyomtam a kezembe és azt dörzsöltem a hajamra. Fura, nem hiszem, hogy eddig is lila lett volna. Negyed óra múlva már a testem körül és a hajamon lévő törölközővel vonultam be a szobámba. Megtörölköztem és felvettem valami itthoni göncöt. A hajamat lusta voltam megszárítani, ezért amíg az a törölköző alatt száradt, felnéztem Twitterre. Lett pár új követőm és rengeteg üzenetem, de az egyiken megakadt a szemem.

@mabels99: @Kim_Tompson remélem emlékszel még rám. Londonban vagyok gondoltam eltölthetnénk egy kis időt❤

Rákattintottam a profiljára és azonnal lázba jöttem. Nem hiszem el, hogy Rachel Londonban van. Alig fél órája írta, szóval gyorsan visszaírtam neki, majd facebookon megadtam a címemet és a számomat.

@Kim_Tompson: @mabels99 hogy felejthetnélek el csajszi? :D

Facebookon azonnal visszaírt, hogy egy óra és itt lesz, én meg még mindig itt ülök a laptopom előtt félig vizes hajjal. Felálltam és levettem a fejemről a törölközőt, de majdnem sokkot kaptam, amikor megláttam a világoskék törölközőm közepén egy hatalmas sötétlila foltot. Kikerekedett szemekkel néztem bele a tülörbe. Az egész hajam sötétlila volt és fura, hogy ilyen gyorsan megszáradt. Vagyis majdnem megszáradt.

Tehetetlenségemben egy hatalmasat sikítottam, aminek hatására másodpercekkel később kivágódott az ajtó és Liam aggódó arckifejezését felváltotta egy mosoly.
- Pff... - próbálta visszafolytani a nevetését, ami nem sikerült, mert amint kilépett a szobámból hangos röhögésben tört ki. Abban a pillanatban nem találtam ilyen viccesnek. Liamet szinte fellökve rohantam a fürdőbe és türelmetlenül nyúltam a samponom után. Nem értem mivan ezzel a samponnal, hiszen a római utazás előtt is használtam és nem volt vele semmi baj. Dühösen léptem ki a fürdőből és a röhögőgörcs közepén álló Liam felé fordultam.
- Ne röhögj! Megtudhatnám, hogy ez mi? - fogtam meg egy tincset és felemeltem. Liam abbahagyta a nevetés és felegyenesedett.
- Akkor ez az az ajándék amit Lou.... - harapta el a végét. Louis? Kinyírom!
- Add a telefonod! - követeltem közben fortyogtam a dühtől.
- Nem hiszem, hogy ez jelen állapotban jó ötlet lenne! - folytotta visza a nevetését.
- Csak. Add. A. Telefonod! - szerintem már vörös lehettem a bennem lévő méregtől miközben lassan tagolva beszéltem.
- Kezdek félni tőled. - mondta Liam megszeppenve és felém nyújtotta a telefonját. Azonnal kikerestem Louis számát és a szobámba vonulva tárcsáztam.
- Haver... - kezdte, de belé folytottam a szót.
- Louis William Tomlinson! - ordítottam bele a telefonba. - Remélem már megástad a sírodat, mert én esküszöm, hogy megöllek!
- Á, Kim! Megtaláltad az ajándékomat? - hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Nem vicces Louis! Holnap felvesszük az első videoklipemet és kurvára lila a hajam! - kiabáltam. - Hogy menjek én így ki az utcára? Nehogy azt hidd, hogy ezt megúszod olyan könnyen!
- Nyugi, legkevesebb öt hónap és lekopik. - nevetett bele a vonalba.
- Fuu, de elkaplak! - mondtam dühösen és rácsaptam. Öt hónap basszus? Vagy még több.
Megpróbáltam lehiggadni, közben megszárítottam a maradék nedves tincseimet.
- Lenyugodtál? - kopogott be Liam. Szó nélkül kinyitottam az ajtót és visszaszolgáltattam a telefonját, amit eddig még nem vágtam földhöz. - Nem is nézel ki olyan rosszul lila hajjal.
- Ezzel most ugye nem vigasztalni akarsz? Te amúgy tudtál róla?
- Hát, amikor Rómában voltatok akkor volt itt és negyed órára eltűnt aztán valami ajándékot emlegetett.
- Kinyírom! - mondtam és elterültem az ágyon, ekkor csöngettek. - Ez Rachel lesz. Kinyitod?
- Persze. - mondta és lement ajtót nyitni. Percek múlva egy csillogó zöld szempárral néztem farkasszemet.
- Rachel! - pattantam fel és a nyakába ugrottam.
- Kim, már meg se ismerlek. A hajad...
- Igen, az egyik barátom úgy gondolta, hogy jó móka lenne lilára festeni a hajamat az első videoklipem készítése előtt.
- Videoklip? - nézett rám kérdőn.
- Igen, annyi mindent kell mesélnem és le merném fogadni, hogy neked is van bőven mesélni valód. Sok minden történi az emberrel hét év alatt...
- Állj-állj! - tartotta fel a kezét, hogy elhallgattasson. - Egy fontos kérdésre előbb kötelező válaszolnod! - nézett rám komolyan, majd elmosolyodott. - Ki volt az a fiú aki ajtót nyitott. Csak nem a pasid?
- Mi? Hogy Liam? Nem, ő a legjobb barátom. - mondtam neki és látszott rajta, hogy elhitte. - Miért kérded?
- És miért van itt?
- Ide költözött. - mondtam és megláttam azt a bizonyos izgatott ragyogást a szemében.
- Idecuccolt? - kiáltott fel.
- Csssss! - tapasztottam a kezem a szájára. - Igen, de ez hosszú sztori. Majd elmesélek mindent. De most te mesélj, mi szél hozott errefelé? És ne gyere a szokásos "a közelben jártam és úgy gondoltam benézek" mesével, mert nem fogom bevenni. Ismerlek Rachel! - vigyorogtam rá.
- Jó, jó. - nevetett. - Igazából, hiányoztál és mivel Angie-vel már megint összevesztünk, úgy gondoltam, hogy Londonba költözök egy kis időre. De most mesélj te. Mi van azzal a videoklippel?
Hosszú-hosszú mesélésbe kezdtem és boldogan ölelt meg, miután a végére értem.
- Ez fantasztikus! Örülök neked!
Kiskori barátnőm támadásba vette a laptopomat amíg én hajat szárítottam. Fogalmam sincs mit fogok kezdeni a sötétlila hajammal holnapig. A bosszú egy része már megvan, amit holnap végre is hajtok feltéve, ha lesz rá időm, amit nem hiszek. Rachel majd segít kitalálni a többit. Én így nem mehetek utcára! Főleg nem vehetem fel így a legelső videoklipemet. Chloé meg fog ölni, de akkor nem tudom mit csinálok Louis-val. Tudom én, hogy szeret szórakozni és értékelem is a humorát, de mi az már, hogy öt hónapra lila lesz a hajam miatta?
- Hé, Kim! Figyeld már! Ez nem az a srác?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése