2016. január 21., csütörtök

08. Repülni nem tudsz?

Lehet, hogy ez a rész egy ici-picit rövid lett :D Remélem nem baj, ugyanis a következő részben kezdenek majd felpörögni a dolgok.


Tori xx.


Nagyon elgondolkozhattam. Észre sem vettem, hogy Zayn már tíz perce itt ül mellettem és hozzám beszél.
- Kim? Figyelsz? - kalimpált előttem mosolyogva.
- Hm? - néztem rá. - Persze, igen figyelek.
- Tudod min gondolkoztam? - kérdezte. Én csak kérdőn néztem rá. - Azon, hogy te mindent tudsz. Tudsz táncolni, lovagolni, énekelni, rajzolni, gitározni, focizni, kosarazni....
Én csak vigyorogva figyeltem, ahogy felsorolja a dolgokat, amiket tényleg, valóban tudok. Ennyire azért nem vagyok tehetséges.
- Repülni nem tudsz? - csattant fel mosolyogva.
- Hát, a nagybátyám helikopter pilóta és muta....
- Hagyjuk! - szakított félbe nevetve. - Tényleg, Harry-vel mi van? Elég dühös volt amikor innen kiment.
Elmondhatom neki? Megbízhatok benne annyira, hogy beszélhetek vele a fogadásról? Nem, ezzel még várok.
- A focitudásáról beszéltem neki. Vagy kritizáltam?
- Aki megteheti. Tényleg, hogy csinálod? Hogy tudsz ilyen jól focizni, hiszen, lány vagy.
- Attól, hogy lány vagyok még focizhatok. Nincs nemhez kötve. Te is láttad, jobban focizok mint öt focista, talán egyszerűen csak szeretem és jó vagyok benne. Ugyanez van a kosárral is. Szeretek kosarazni, ezért csinálom és jó vagyok benne. Vagy még ott van a tánc. Azt akár ti, fiúk is csinálhatjátok. Van jópár fiú táncostársam és egyáltalán nem ciki fiúként táncolni.
- Aha, ez akkor mindent megmagyaráz. - töprengett el.
- Mire gondolsz? - vontam fel a szemöldökömet.
- Például a legutóbb úszás órán láttalak és hát hogy is mondjam. Kockahas? - nézett fel rám. Reflexből a hasamra csúsztattam a kezemet és valóban éreztem pár apró kockát. Jó, ezt nem szeretném túlzásba vinni. Ennyi izom elég, nem akarom szégyenbe hozni a fiúkat az izmaimmal. És az nem olyan természetes dolog, hogy egy lánynak kockahasa van. Eddig észre sem vettem, pedig állandóan a tükörben nézegetem magam. Nem akarok abbahagyni semmit, főleg a szertornát, de nem akarok úgy kinézni, mint valami testépítő.
- És szerinted ez ciki? - néztem rá kétségbeesetten.
- Nem, - rázta a fejét mosolyogva - szerintem ez szexi. De azért nem kell vele túlzásba esni.
- Nem is akartam. - vigyorogtam - Nem akarok szégyenbe hozni néhány fiút. Ez így kimondva olyan nagyképűségnek hangzik. - húztam el a számat.

Nagyon elment az idő Zayn-nel, amit csak akkor vettem észre, amikor bejött az orvos anyám társaságában. Azt mondta az orvos, hogy hazamehetek és miután Zayn is lelépet anya semleges arccal dobta oda a ruháimat. Nem tudtam figyelmen kívül hagyni furcsa viselkedését, de rákérdezni sem akartam, hiszen holnap reggel még fel akarok ébredni. Nem szólt semmit, még rám se nézett és ez annyira nem vall rá. Meg se kérdezte, hogy egyáltalán jól vagyok-e.

Tíz percnyi töprengés után jobbnak láttam inkább felöltözni. Nem akartam tovább maradni ebben a klórszagú épületben.
Hazafelé tartottunk és egyre jobban fúrta az oldalamat a kíváncsiság, de még mindig nem mertem rákérdezni. Csak néztem a mellettünk elhaladó házakat. Fél hat volt, de már teljesen besötétedett. Nekem még ezernyi dolgom van, amit még ma meg kell csinálnom. Igen, mind lóval kapcsolatos, de van pár táncos dolgom is. Be kell tanulnom egy koreográfiát, mert néhány hét múlva vizsgázok.

Otthon lepakoltam és miután felvettem a lovagló nadrágomat egy lámpával a kezemben kimentem Sky-hoz. Felszerszámoztam és a lámpát a kantárjára erősítettem, nem lett volna jó egy baleset. Felültem rá, majd az út szélén kezdtünk el menni. Letértem a park melletti kis ösvényen és a tengerpart felé vettük az irányt. Lent érezni lehetett, hogy nyilván egy kicsit hidegebb van. Teljes csend uralkodott a parton, időnkén a hullámok hangját lehetett hallani. Sky a fehér habok mellett a víz mentén sétált. A telefonom állandóan rezgett a zsebemben, jobbnak láttam kikapcsolni mielőtt Sky megijed.
Alig egy óra múlva már a szobámban álltam és a hangfalakból szólt a vizsgatáncom zenéje. Egy elég nehéz koreográfiát kell majd bemutatnom, rám fér a gyakorlás.


Éjfél felé járhatott az idő, amikor lefeküdtem aludni. Borzasztóan fáradt voltam, aminek a hatására azonnal el is nyomott az álom.

2 megjegyzés:

  1. Oh, a mai napom ezzel sokadszora lett feldobva! Nagyon vártam már :)
    A kis előszóval pedig nagyon felkeltetted a figyelmemet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy feldobhattam a napodat :D a következő részt szombaton hozom, addig had furdaljon a kíváncsiság❤

      Törlés